Marius Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Crazy Tuning kan nå tilby High Octane 4. Filmen koster 329,- og kan bestilles her i oppkrav. Trailer kan du laste ned HER! Forhandlere og firmar som ønsker å selge High Octane videor kan kontakte oss på mail@crazytuning.com eller ringe oss på 905 21 346 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 "fuck the respect - I want the bitches!" lol lol lol lol lol lol lol lol :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Jippiiiiii!!! Skal se på den i dag. Etter å ha sett traileren et par ganger, så gleder jeg meg :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Da var filmen bestilt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 blir liksom i meste laget med 400kr. for en film... :eek: HO2 og 3 var bra ja... nr.1 synes jeg ikke var SÅ bra... finner vel 4'ern også på DC eller Kazaa om ikke alt for lenge.... :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by TG1 blir liksom i meste laget med 400kr. for en film... :eek: HO2 og 3 var bra ja... nr.1 synes jeg ikke var SÅ bra... finner vel 4'ern også på DC eller Kazaa om ikke alt for lenge.... :D Tja... 400 er vel etter posten har tatt sine gebyrer og slikt... Men jeg personlig synes filmene er verdt pengene.... hvis man er intr i bil vel og merke... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 jeg synes high octane 4 var sikkelig bra.... mye bra biler og MYE bara komentarer.....:D "fuck the respekt- i want the biches......" Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 "Oh my gosh! That is the gayest thing I've ever heard!" :D :D :D :D lol lol lol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Hvor får jeg kjøpt alle HO filmene a? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Celeborn Hvor får jeg kjøpt alle HO filmene a? Klikk HER! Eller ring 905 21 346 eller mail@crazytuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Lastet den ned fra dc++.. Bra film ja. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoDa_SwE Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hyffsat bra film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Den filmen var helt sjef, 10 ganger bedre enn dem andre, de tre andre var ganske dårlig, sæærlig eneren, den gadd jeg ikke se ferdig en gang, denne her var konge, litt mye dill og dull til tider, men ellers masse fine biler, flotte damer og sjefe kommentarer.. Noen som vet hva den der "check this out" sangen som dem spiller når de trøkker i seg piller (det var jæævlig show) og når apen danser etter viperen heter? Har jævlig lyst på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Robert Den filmen var helt sjef, 10 ganger bedre enn dem andre, de tre andre var ganske dårlig, sæærlig eneren, den gadd jeg ikke se ferdig en gang, denne her var konge, litt mye dill og dull til tider, men ellers masse fine biler, flotte damer og sjefe kommentarer.. Noen som vet hva den der "check this out" sangen som dem spiller når de trøkker i seg piller (det var jæævlig show) og når apen danser etter viperen heter? Har jævlig lyst på den :) Logg deg på forumet dems.... http://www.highoctane.co.nz/forum der får du svar på alt fra gutta... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Asim Logg deg på forumet dems.... http://www.highoctane.co.nz/forum der får du svar på alt fra gutta... ;) Dårlig med det du!!! Noen som vet hva sangen heter? MÅ ha den ass Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg