volvo244 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Har begynt å lyse ei lampe i dasjbordet....... Fei på el system står det i boka... hvodan nuller denne lampa seg ut hvis man har elimenert dette problemet? av seg selv eller må dette gjøres manuelt? hvis manuelt ,hvor gjør jeg det?? Har en mistanke til luftmengdemåler eller lamdasonden..... (Har gjort rein luftmengdemåleren) Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Har begynt å lyse ei lampe i dasjbordet.......Fei på el system står det i boka... hvodan nuller denne lampa seg ut hvis man har elimenert dette problemet? av seg selv eller må dette gjøres manuelt? hvis manuelt ,hvor gjør jeg det?? Har en mistanke til luftmengdemåler eller lamdasonden..... (Har gjort rein luftmengdemåleren) Noen som har peiling? Kan være så mangt det der, men på 940`n så tar vi av minus-polen på batteriet i 2-3 minutter for å "nullstille" systemet, evt la den stå i noen minutter lenger for å være sikker... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 prøvde det i dag (men det var bare i 1min eller no) Får prøve mer i morra, kansje få målt co'n på den eller no..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 målte co'n på den i dag. Den var bra, så vi nulla ut lampa... lampa har ikke begynt å lyse til nå ,så da håper jeg det bare har vært en liten bagatell som har slått inn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg