Gå til innhold

Masse kan eg ta for ein B230AT

Ranger emnet


Knut Inge

Anbefalte innlegg

eg sette B230AT nedi min 240 no forge helg å den hadde lav komp. stempel..går nå på 0.8bars ladetrykk og virker heilt grett..men det er en ting eg lurer på: er det noken som har prøvd å blenda av kjølevatnet som går gjennom innsugsmanifolde på en BxxxAT?? grunnen er no at det varma opp luft noke jævli..men bensinen vill vell kankje kondensere og bilen går ruskete vist en kjøre med kaldt innsug??

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noken bilde av min ny monterte B230AT me 3"jt,740intercooler,sportsfilter med kaldlufts inntak i grillen,oljecatch tank,dumpventil:)

motorrommet.jpg

kaldluftinntak.jpg

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår