GolfDriver Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hei. er det noen som kan forklare meg hvordan man får vindusviskeren bak til å ligge i stede for å stå opp? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 SØK før du spør! men siden jeg er i det snille hjørnet idag, her er en guide Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 kan man ikke lage ett sånn GjørDetSelv tråd og klistre den? :) sånn som feks: Legge ned bakrute visker shortshift osv Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hmm, jeg linket også til DIY lenger oppi her:) Står det enkelt og greit forklart ihvertfall. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 kan ikke sette den på sticky a? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfDriver Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 takker.. jeg prøvde å søke litt men da fant jeg ikke noe så tenkte jeg heller skulle få litt kjeft men heller få svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 g3 forumet har jo en diy tråd, så hvorfor skal ikke vi ha det? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 det er jo bare å spørre meg rikard.... :hello: kan hjelpe deg jeg... :thumb Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ligger faktisk en tråd på selve Volkswagen-forumet der det er linket til en DIY-side. Står ikke så mye der akkurat, men det var heller ikke poenget. Og hvis vi skal få klistret en DIY-tråd på 2'er Golf-foruymet, så er det ikke værre enn at noen tar initiativ til å lage en tråd. Også viktig at det er flere som viser interesse og legger inn innlegg som forklarer og illustrerer om forskjellige ting det kan være nyttig å kunne. Om det skjer så er det en smal smak og få tråden sticky. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Bakrutevisker er oppskrytt, fjern hele dritten!!! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 DIY ftw! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130705 Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg