MSpeed Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Lite å si om denne her. Jeg er utrolig fornøyd med utseendet på den. og har gjort mye forandringer på bilen. bla senket ruten for å få en mere sportslig preg. Jobber også med en litt villere versjon, med andre fangere osv. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 nice:thumb, men du burde ha en spoiler kanjse?? savna ett eller anna på fronten eller panseret, men eller heilt super modd;):respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Fjern skiltet fremme og hiv på en spoiler så funker'n vettø ;P (Gjennomført og flott modd btw!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 syns den var jævlig grym je:) ikke noe spoiler! bedre uten:) men speilet så litt merkelig ut:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WimsA Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Sykt bra! Du må lære meg å gjøre sånn en gang:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Dette er bra Mspeed! :D *thumbsup* Men jeg syns stolen på førersida er litt høyere oppe enn den på passasjersida, og IKKE sett på noe spoiler greier! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg