Kimh Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 I dag rota eg litt med iso koblinger til cd speler, tok han på og av, det lyste 1sek eit par ganga i køyrekomputeren når eg kobla til... Så gav eg meg. Når eg skulle starte opp bilen, køyrte litt, så plutselig ser eg at turtallet står i ro, det samme gjorde km/t. Instrument panelet er dødt! Km/t står i ro og km stand lyser ikkje. Kobla naturligvis til den originale spelaren, og den går heller ikkje på. Kan det vere eit sikring under der med ratte som skal skiftast ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Fant ut av det! Var kun ei sikring som var gåen. Sånn kan det gå når du ikkje har peiling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Haha, samme skjedde meg !!!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Eg tenke jo det verste med ein gong, at no må eg ta parkere bilen for godt... men da ordna seg 5 minutta etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg