TurboFord Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hei noen som veit hvor e kan få kjøpt komplett turbo bygge sats til lexus is 200 ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hei noen som veit hvor e kan få kjøpt komplett turbo bygge sats til lexus is 200 ell? det vet jeg veldig godt. Min bil står i England og får turbo nå. SMERTEFRI prosedyre, sleng meg en PM med msn din, så legger jeg deg til for en prat dersom du er interessert Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silentium Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 det vet jeg veldig godt. Min bil står i England og får turbo nå. SMERTEFRI prosedyre, sleng meg en PM med msn din, så legger jeg deg til for en prat dersom du er interessert Hei, eg villa satt pris på om du kunne tatt dj tida til ein prat en gang... Mvh Lykkelig Is 200 eigar (men har lyst på meir hester..) Ole_Bowl@live.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 eller så er det bare å søke på google etter is200 turbo kit ;) Jeg fant hvertfall rundt 4 forskjellige sider som hadde når jeg tittet =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJensen Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 hei noen som veit hvor e kan få kjøpt komplett turbo bygge sats til lexus is 200 ell? Jeg kan hendvise deg til Prolex i Storbrottania. dem skal vist være helt rå på turbobygg ;) men en annen side av saken er jo om BT godkjenner bilen i Norge? Noen som vet om dette er mulig? Siter 00' Lexus IS200 TTE (bruksbil) 92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil) 94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt) 99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt) 01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Det har jeg lurt litt på og egentlig og i teorien burde det jo eeeeegentlig gå ann såsant du bare trimmer rundt 50-60 hester og holder deg under 216 tror jeg det er du får med kompressorkitet fra tte. Da burde det jo gå ann siden bilen er jo laget så den skal tåle det med tanke på bremser og bil generellt i tillegg til at TTE kompressorkitet hvertfall er mulig å godkjenne. Men det er vel som det pleier å være med sånt i norge og da er det helvette å få godkjent såsant du ikke får tak i masse papirer fra toyota/lexus og evt fra tuv Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg