Gå til innhold

Høytalere i dører...

Ranger emnet

Hazard

Anbefalte innlegg

Åpnet opp dørene på min audi A3 i går for å trekke inn høytaler kablene. Da så jeg at selve høytaler elementene var festet i dør-trekket, og ikke i selve døren. Noen som vet om det da blir noen problem å sette inn høytalere foran?

Fikk intrykk av at det blir veldig trangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn i A4'en også. Ganske trangt, men leiker du MacGuyver i ti minutt får du ihvertfall plass til 5,25" der. Er ikke de største modifiseringene som trengs. Og det finnes jo også monteringsringer du kan bruke for å gjøre det lett. Jeg kjøpte mine på Torshov, men de passa ikke, fikk til bakdørene :(

Bare pass på å ikke kjøp for dype høyttalere. Og styr unna Infinity Reference, der går opphenget til membranen for langt ut og det blir litt styr. Men jeg fikk det til :)

BTW: Det er 4" orginalt, du får jo en del kurante høyttalere som passer rett inn :) DLS PS4 er å anbefale :)

Kjører tysker med turbo og drag på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn i A4'en også. Ganske trangt, men leiker du MacGuyver i ti minutt får du ihvertfall plass til 5,25" der. Er ikke de største modifiseringene som trengs. Og det finnes jo også monteringsringer du kan bruke for å gjøre det lett. Jeg kjøpte mine på Torshov, men de passa ikke, fikk til bakdørene :(

Bare pass på å ikke kjøp for dype høyttalere. Og styr unna Infinity Reference, der går opphenget til membranen for langt ut og det blir litt styr. Men jeg fikk det til :)

BTW: Det er 4" orginalt, du får jo en del kurante høyttalere som passer rett inn :) DLS PS4 er å anbefale :)

Har adaptere til 5 1/4 på lager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nettopp inn et Earthquake 5,25" sett der her om dagen! Det gikk fint både i dybde og med membran. Bare pass på, slik det blir sagt her, at du ikke kjøper for dype høyttalere. Hvis du i tillegg kjøper sett med diskanter av liten type, vil disse kunne klemmes rett på plass i orginalhullene.

Kjøp ringer av plast eller lag dette selv av finér, og monter i vei! Kjempelett arbeid!

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...