Hazard Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Åpnet opp dørene på min audi A3 i går for å trekke inn høytaler kablene. Da så jeg at selve høytaler elementene var festet i dør-trekket, og ikke i selve døren. Noen som vet om det da blir noen problem å sette inn høytalere foran? Fikk intrykk av at det blir veldig trangt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Det er sånn i A4'en også. Ganske trangt, men leiker du MacGuyver i ti minutt får du ihvertfall plass til 5,25" der. Er ikke de største modifiseringene som trengs. Og det finnes jo også monteringsringer du kan bruke for å gjøre det lett. Jeg kjøpte mine på Torshov, men de passa ikke, fikk til bakdørene :( Bare pass på å ikke kjøp for dype høyttalere. Og styr unna Infinity Reference, der går opphenget til membranen for langt ut og det blir litt styr. Men jeg fikk det til :) BTW: Det er 4" orginalt, du får jo en del kurante høyttalere som passer rett inn :) DLS PS4 er å anbefale :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Det er sånn i A4'en også. Ganske trangt, men leiker du MacGuyver i ti minutt får du ihvertfall plass til 5,25" der. Er ikke de største modifiseringene som trengs. Og det finnes jo også monteringsringer du kan bruke for å gjøre det lett. Jeg kjøpte mine på Torshov, men de passa ikke, fikk til bakdørene :( Bare pass på å ikke kjøp for dype høyttalere. Og styr unna Infinity Reference, der går opphenget til membranen for langt ut og det blir litt styr. Men jeg fikk det til :) BTW: Det er 4" orginalt, du får jo en del kurante høyttalere som passer rett inn :) DLS PS4 er å anbefale :) Har adaptere til 5 1/4 på lager.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Monterte nettopp inn et Earthquake 5,25" sett der her om dagen! Det gikk fint både i dybde og med membran. Bare pass på, slik det blir sagt her, at du ikke kjøper for dype høyttalere. Hvis du i tillegg kjøper sett med diskanter av liten type, vil disse kunne klemmes rett på plass i orginalhullene. Kjøp ringer av plast eller lag dette selv av finér, og monter i vei! Kjempelett arbeid! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Har adaptere til 5 1/4 på lager.. Jeg er MacGuyver, splitta opp de ringene jeg fikk feil og fikk tilpassa di :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg