chil1++ Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 85 modell, er vel 5x120? hvis jeg ikke tar helt feil..ehhm. Noen som har noe kult? helst mange-eika Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 og med dekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Se tråden min. Lyst til å selge de hvite... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 fant ikke tråden din..kan du gi link?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Trykk på "prosjektbil" i Avantaren min. så kommer du inn på prosjektet mitt. Der er det flere bilder av felgene. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg