mcbanan Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Syns det kunne vært greit om det ble en regel at man måtte skrive video eller bilde i emnetittelen på det man legger ut i medieforumet. For eksempel "Bilde: Ferrari 360 med lexuslykter" osv. Ser de har gjort det sånn på zatzy, og det virker som om det fungerer bra:) Edit: skrivefeil Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Godt forslag, men skulle vel være unødvendig å ha som regel. Her er det bare opp til trådstarterne egentlig å lage en ryddig topic :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Dette kunne vært gjort ja! Kunne også vært en egen tråd for alle de små filmene på youtube, video google og alle de andre sidene. §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Da har jeg opprettet 2 nye underforum på Mediaforumet. Så får vi håpe det bidrar til et ryddigere forum, men det avhenger av at dere bruker de ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 fine greier:D og jeg var først i begge forumene Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 syns det er like rotete. folk forstetter bare og poste i det gamle. hvorfor ikke bare flytte trådene som er dit de hører hjemme. og gjøre slik at du må legge in tråder: i bilder, film. og medlemers egne bilder Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Det gamle vil muligens bli stengt. Får se. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Div bilder legges under bilder, div filmer under filmer, og bilder man slev har tatt under Medlemmenes egene bilder. Hva er vitsen med hovedforumet under media da? Ble bare rot dette spør du meg. Gi meg tilgang til mest mulig med færrest mulig klikk :D Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Gi meg tilgang til mest mulig med færrest mulig klikk :D lat? hehe er bra at det blir "katalogisert" på den måten da.. mer oversiktlig, og lettere å holde styr på :) bra jobba folkens :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Da fikk vi iaf testet dette. Ble nok litt mye rot ja, derfor er de to nye underforaene slettet nå og trådene som var der flyttet til media :) Ser også at folk er blitt flinke til å skrive Film: eller Bilder: foran topic ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg