Hazard Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hei. Skal trekke strømkabelen gjennom torpedoveggen i min audi A3 (1999), men finner ikke noe hull som jeg kan trekke kabelen gjennom. Det hullet jeg finner er for stramt til at det er mulig å gjøre noe som helst. Gjorde det samme med en golf en gang, og da var "greiene" rundt kablene som går ut til motoren mykt. Dermed klarte vi å lirke kabelen igjennom. I Audien min virker det derimot som om "greiene" er av metall... Så hvordan får jeg da trukket strømkabelen ut til motoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Det er som regel mulig å få klemt kabelen inn mellom der ved å lirke litt med en skrutrekker eller noe slikt først. Dersom du ikke får det til å virke kan du jo sjekke om det er en annen gjennomføring like ved siden av. Har selv montert i to A3'er nå, og begge gangene har det gått an å bruke det orginale hullet med litt fiksing! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasrem Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 gikk lett på golf4 da jeg gjorde det, men måtte jobbe litt med skrutrekkeren.. sånn som du beskriver det virker det jo mye mer problematisk enn i golf da. Lykke til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Husk litt vaselin eller silikonspray kan hjelpe på å få kabelen gjennom... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg