DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Kom en nabo bort til meg idag og fortalte at jeg måtte slutte å skru så mye bil i gården min. Vi har felles garasje, med vegg imellom "båsene". Skrur for det meste inne i garasjen, men noen ganger også utenfor, da Hiluxen er for høy til å få inn. Rydder bestandig opp, slik at det ser pent ut.. Kan de nekte meg dette??:puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Kom en nabo bort til meg idag og fortalte at jeg måtte slutte å skru så mye bil i gården min.Vi har felles garasje, med vegg imellom "båsene". Skrur for det meste inne i garasjen, men noen ganger også utenfor, da Hiluxen er for høy til å få inn. Rydder bestandig opp, slik at det ser pent ut.. Kan de nekte meg dette??:puke Han kan jo egentlig ikke det, så lenge du holder deg på din eiendom og ikke bråker etter visse klokkeslett.. Edit: Derfor det er DEILIG å eie eget! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Be'n om å slutte å klippe plenen, vanne blomster, se over på din side... You name it... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hæ, be han dra til helvette og la deg være i fred. Ihvertfall hva jeg har sakt til naboen min :anger: Om du ikke bråker eller er i veien for han, har han ingenting han kan si. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 bråker jo litt på dagtid, med vinkelsliper osv..Men ikke no senere enn 20-21tiden nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Og du har lov til å bråke fram til kl. 23.00... Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nevnte han hvorfor han ville ha deg til å slutte med det? Sålenge du ikke bråker konstant/etter leggetid, og rydder opp burde du få holde på så mye du vil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nevnte han hvorfor han ville ha deg til å slutte med det? Sålenge du ikke bråker konstant/etter leggetid, og rydder opp burde du få holde på så mye du vil:) Nei han sa bare det ikke var noe verksted!:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Gled deg til vinteren, når naboen står å måkker snø i oppkjørsla mens du bare starter Lux'en og drar avgårde. Og ikke minst når han ikke kommer opp bakken, og kommer å ber deg om hjelp :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Gled deg til vinteren, når naboen står å måkker snø i oppkjørsla mens du bare starter Lux'en og drar avgårde. Og ikke minst når han ikke kommer opp bakken, og kommer å ber deg om hjelp :D hehehe.. Det skal bli godt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 be han om en begrunnelse. og han skal finne på no ganske bra for at du ikke kan bråke før klokka 23. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 evt før kl. 01:00 på lørdag og søndag Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hmm.. kjekt å vite! han skal få høre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 evt før kl. 01:00 på lørdag og søndag O.T... +50hk med kn filter??? sånnt filter vil jeg også ha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Du skal si. Er det din garasje? Svarer han nei. Så sier du bare "fint" og fortsetter å jobbe. Frekke folk hater jeg Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg