Sæther Racing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Offtopic: Føler at X-Cell er en Biased Omegahater jeg... :D. X-cell er bare sur fordi han måtte selge vindunder kjerra. for han hadde ikke råd til den som bruksbil og endte opp med en Combo 1.7d med opel disel og ikke isusu. men gammle isusu diselen går faktisk bedre en opel eller "GM" diselen hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe, må vel ta meg en tur bort til opel og sjekke den airbag greia :) Finner ikke noen sikringer som passer til det jeg :) uansett, takker for svar :D Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 X-cell er bare sur fordi han måtte selge vindunder kjerra. for han hadde ikke råd til den som bruksbil og endte opp med en Combo 1.7d med opel disel og ikke isusu. men gammle isusu diselen går faktisk bedre en opel eller "GM" diselen hehe er nok isusu motoren som står i min.. ;) hadde 150 på nåla på den i går.. ;P hehehe.. men en ting er sikkert.. combo'n sitter mye bedre i svingene enn omegan.. ;) det er testet på en svingete vei som jeg kjørte omegan på vær dag.. :) ikke råd til å ha omegan?!? :P lol.. det var nå det dummeste jeg har hørt.. ;) bare suget på noe morsomere som slo meg.. ;) å har nå en litt spesiell sak stående.. ;)hihihi:offtopic Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 er nok isusu motoren som står i min.. ;) hadde 150 på nåla på den i går.. ;P hehehe.. men en ting er sikkert.. combo'n sitter mye bedre i svingene enn omegan.. ;) det er testet på en svingete vei som jeg kjørte omegan på vær dag.. :) ikke råd til å ha omegan?!? :P lol.. det var nå det dummeste jeg har hørt.. ;) bare suget på noe morsomere som slo meg.. ;) å har nå en litt spesiell sak stående.. ;)hihihi:offtopic Tok deg litt nær av den.haha hmmmmmmmmm Du newtons lover sier sitt . hva veier omegan og hva veier combo? Hvordan lisser hadde du på omegan og hva har du på comboen???? dempere, fjører?? Omegan klarer seg fint i sving når man tenker på tyngde. uhhuuu 150 på nåla haha da har jo jeg gammle gode omegan i 3gir på 4900rpm.hmmmmmmmmm Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 så-så dere turtelduer :D Enkelt å sote vinduene i omega'n? Tips til hvordan det er enklest/ best å gjøre dette? :) Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hørt at dette skal være vrient. pga. de bøyde rutene men men når jeg sotet side bak vinduene for og få limmo følesen var det ganske lett.men tok det vekk for 2 uker etterpå Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jepp, prøvde litt tidligere. tok et vindu, ble IKKE bra, tok det av igjen :p Har det mye å si hva slags solfilm en bruker? kjøpte på bilxtra :D Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Enda en ting jeg kom på :| Hyling i bremsene når de blir varme... klosser og alt bytta når bilen ble kjøpt i februar/mars.. Noe jeg kan gjøre med det? noen snakka om noe pastagreier jeg kunne ta mellom kalipper og klossene, men har ikke peiling :) Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ville kjøpt noe slik "anti bremsehyl" pasta ja.. funker faktisk.. :) og vinduene på omega er ikke lette å sote.. tar du ut rutene og koster på deg en litt bedre film..type 3M sin eller.no så har du en fair sjangs til å få det meget bra.. :) å til vår "evo" mann.. tok meg ikke nært.. å min omega var jo en SPORTS værsjon.. :P ikke glem at jeg har hatt en del råe biler før "SKomegan" :P men combo'n er å blir go cart.. :P en kloss på "2tonn" som er 14meter lang å nesten så høy at man får høydeskrekk fra førersete blir aldri SÅ mye go cart.. :P men vi får se når motoren er klar i combo'n.. å når du er ferdig med din motor.. :P kjøre rundt deg å selge pølser.. :P å da skal jeg fanmeg LAGE pølsene også.. ;) hihihi Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 uhhuuu 150 på nåla haha da har jo jeg gammle gode omegan i 3gir på 4900rpm.hmmmmmmmmm Dæven for ei kasse du har... hadde det vært meg måtte jeg ha liggi i 4. på rundt 3-4KRPM, kan jo trekke den til 6800 og få det til på 3., men trukke bilen min blir så glad i meg da... Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Utrolig høyt gira :p min og er sånn... klarer 60-70 på første, 110-120 på andre og ca 180 på tredje, kansje.. er ikke helt sikker :D Uansett, kjenner jeg sku hatt noe ekstra dreiemoment :) Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hva slags kasse har jeg da? ser jeg og Pepsi har samma mottor (i teorien). Utenom at din er et par - 5 år nyere, hehe... Min når jeg max 50 på første, ca 85 på andre, 140 på 3, tenker 170 på 4. og 220 på 5. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 har du manuell kasse? :S uansett, bytte girkasse? :P er lei av at den er så høyt gird :S Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 pepsi: Manuell jah Uansett, kan faktisk bli veldig interessant om du har lyst å kjøpe kassa mi evt fordi kanskje jeg skal selge den snart ;D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jaha? hvordan blir d med bytting da? er ikke noe mekaniker jeg :P manuell med mv6 er drømmen da:P ooh :P Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg