Elgen- Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Har frisket opp bilen litt på vinter/vår/sommer og har kommet fram til en grei bil i mine øyne.. Men tenkte å høre hva dere synes. Blei en del bilder men får håpe dere overlever.. Har hatt en prosjekttråd på bimmers.no http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13967 Det som er gjort med den er -m3 fanger med Evo (?) leppe under plast. -m3 sideskjørt -m3 speil -bakrutesenker -sorte nyrer i bilens farge -rieger m-tech look'a'like diffuser -nytt bagasjeluke med tinnet igjen emblem. Orker ikke høre kommentarer på at det kun er en 318i. behold heller de for dere selv. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Har blitt nydelig i mine øyne ihvertfall. Eneste jeg ikke likte var at du hadde fjerna emblemet bak, og lakkert nyrene. Ellers veldig veldig fin. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 flott bil! men synes at du enten burde fjærna begge emblemene eller ikke fjerna noen av de=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Absolutt en pen sedan det her! Ikke mye jeg ville gjort annerledes, bortsett fra emblemfjerninga. Skal jeg pirke på noe, må det evt. være at jeg synes dekkene var litt for smale og eksosen burde vært med 2 utblås ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 takk.. skulle gjernet fjernet emblemet foran også men det koster i lakkering osv å.. synes 225 er breit nok men skulle nok hatt breiere felger om jeg skulle hatt breiere dekk å.. Alle E36 har dobbel utblås :P men får se den gang jeg må bytte eksosanlegget som høres ut som det ikke er så lenge til :p Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Er enig der Elgen.. alle e36 har dobbelt utblås, vær litt utradusjonell! ;) Bilen ble døds pen, men du burde også ha fjerna emblem foran også for å få den "cleane" looken som du har laget med baken på bilen. Stå på! drit fin bil! Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ok, da lyer bildene endel..syns det så mer ut som 195 dekk bak ;) 225 er jo ok det, har det selv Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ok, da lyer bildene endel..syns det så mer ut som 195 dekk bak ;) 225 er jo ok det, har det selv Bare litt feil på bilde.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-318i- Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Nydelig E36 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 en veldig lekker bil! :thumb synes den single eksosen kler bilen veldig bra! som sagt over så har alle E36 tobbel utblås. veldig stilrent med den du har! Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 en veldig lekker bil! :thumb synes den single eksosen kler bilen veldig bra! som sagt over så har alle E36 tobbel utblås. veldig stilrent med den du har! Takker.. Har sagt jeg ikek skal koste på bilen noe mer, men kompisene mine tror meg ikke.. :hello: Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Skal si denne var blitt pen ja! Ganske lik min egentlig! hva heter fargen din? diamantschwarz? Nei, er enig med at ingen trenger ''disse'' oss med 318!. man kan få like store bøter og kjøre seg like lett ihjel med den! :respect Gir bilen din en 6 av 6! (men du burde hatt en liten spoiler ba luka bak, syns sedan blir litt merklig bak uten. min kom seg VELDIG når jeg fikk på hella spoileren min) viss du ikke er enig, så bare lat så jeg ikke skrev det der:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 ']Skal si denne var blitt pen ja! Ganske lik min egentlig! hva heter fargen din? diamantschwarz? Nei' date=' er enig med at ingen trenger ''disse'' oss med 318!. man kan få like store bøter og kjøre seg like lett ihjel med den! :respect Gir bilen din en 6 av 6! (men du burde hatt en liten spoiler ba luka bak, syns sedan blir litt merklig bak uten. min kom seg VELDIG når jeg fikk på hella spoileren min) viss du ikke er enig, så bare lat så jeg ikke skrev det der:)[/quote'] Takker, fargen min er kode 303. husker ikke hva den heter.. Har tenkt på noe bak der, men jeg vet ikke om jeg skal koste på den mer.. men det blir vel til mer deler uansett hva jeg sier.. :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 tatt bildene på åkrene.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Biln er dritt pen Morten! Stå på.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg