KaffeKarsK Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Bilen begynte å blinke " service: OIL" for en stund siden. Har byttet både dieselfilter, oljefilter og selvfølgelig oljen. Må jeg nå koble til en pc for å få bilen til å skjønne at servicen er tatt? Eller er det noe jeg kan programmere med pinnene i speedometeret? Bilen er en 1997 VW Passat 1,9 Tdi Syncro.. Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Du nullstiller de ved hjelp av både klokken og spedometerknappene. Husker ikke framgansmåten, men jeg tror du måtte holde inn tripptelleren mens du skrur på tenningen. Og så nullstille med klokkeknappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 http://www.diy.7kt.net/index.php?side=guide&id=18 Funker fjell :) Viss du skal nullstille vanlig service trykker du bare en gang til etter at du har skrudd på tenninga. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg