THovland Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hei har spurt før men fått ingen svar men prøver igjen å håper på svar! Lurer på hvordan man fjerner de orginale speilene.? er det klips eller er det de skruene under? må jeg ut me selve speilet? håper noen har en god oppskrift.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Er vel bare å vippe de ut vel.. Men må passe på at du ikke knekker klipsene bak der ;) Så er det noen skurer bak speilet hvis du skal ha av speilhuset.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 ja bare vipper av selve dekslet? er det klips bak der? jeg har prøvd å vippe det ut. men e redd for å knekke eventuelle klips el. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarumen Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hvis det er hele speilet du skal ha av må du av med dørtrekket. Skru ut to skruer fra endene øverst. En skrue inni håndtaket, vipp ut det lille plastdekselet. Sru ut de siste to skruene og løft hele trekket rett opp. fjern alle ledninger og vaier. Så vipper du av det lille trekantete dekselet på innsiden av døra(bak speilet) fjern skumgummi klumpen, trekk ut kontakten til varme og justering. Skru ut Torx skruen, løft av speilet. Siter Speed kills, drive a Ford and you`ll live forever... -97 A3 TDi x-Golf2G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg skal bare få av dekselet!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg