guzzi1972 Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Jeg har en Saab 9000 1986 modell uten gass. Jeg opplever at det er en del kondens i bilen, samt at det av og til kommer vann inn på gulvet foran. Bilen har vært ute i årets verste regnskyll, men da er det tett... Kan det være noe alvorlig, eller er det bare bagateller? Jeg tenkte å fylle gass i anlegge og ta en liten sjekk, men vet ikke om jeg er villig til å betale en formue... Noen som har noen ide om hva det kan være og hvor alvorlig det kanskje er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 hadde en lignende feil på min bil at det kom vann inn, men ikke når det regna... viste seg at det var registeret til varmeaperatet som var sprekt... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg