volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe okei. wd-40 gjør den bare glatt så det ekke noe gunstig tror jeg. men bytte nippler hmm:S vet ikke om jeg gidder det pga da må jeg vente LENGE før den blir testa :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe okei. wd-40 gjør den bare glatt så det ekke noe gunstig tror jeg. men bytte nippler hmm:S vet ikke om jeg gidder det pga da må jeg vente LENGE før den blir testa :) på en amazon jeg hadde knakk begge nipplane bak.. og jeg måtte borre dem ut og gjenge opp på nytt.. med en større gjengediameter og nippel en de som var der før men de funka fint de.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja tror deg. men skal ha de ut :P det er problemet :P er ikke knekt eller noe ennå. en annen ting fant motornr nå:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja tror deg. men skal ha de ut :P det er problemet :P er ikke knekt eller noe ennå. en annen ting fant motornr nå:) hmm.. hadde problemet at nipplane var runda på en anen amazon faktisk og da brukte jeg en sånn tang med veldig tjukt hue.. husker ikke hva dem heter.. får i hvertfall veldig godt tak med dem og da kom skruen.. men de e stor risiko for at dem knekker hvis dem sitter fast.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 okei hmm da kjøper jeg heller nye kalippere :) hehe. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 okei hmm da kjøper jeg heller nye kalippere :) hehe. bedreog prøve før du handler nye da? da kan du jo like greit gå til skikkelig og hvis noe ryker handler du nye:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe ja okei :) for se trenger en tang :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hvorfor skal du ha nytt karosseri? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 lettere og godkjene for er ferdig godkjent derfor i såfall :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Er da ikke vanskelig å godkjenne din heller. Ta nå kontakt med teknisk avdeling på amcar og hør med dem om info om motoren din. Min har 140 hk orginalt og fikk dette dokumentert av amcar :D Så da er det bare å vise bilen med disse papirene så er det ikke noe problem å få skilter på den. Mindre arbeid enn å flytte alt over til en annen bil. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 min kan ha 255 hk org :S driver sjekker det opp nå:S Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Etter hva jeg vet har ingen orginal gasser 350 så mye som 255 hk orginalt. Vet du året denne kommer fra da? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 69-80 kan den være har sjekket opp. og 69 modellen har 255 hk. kan være corvette motor for de har såpass. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Sjekk med amcar så finner du ut :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hmm kan du gi meg en link ? så kanskje jeg kan finne ut :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg