volvo240v8 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hmm kom med de største sannsynlighetene da:) så jeg kan sjekke alt:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 1. jording 2. starteren din sikker på att starteren din er koblet opp og att du ikke har glemt noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 skal sjekke over imorra igjen. er ganske sikker sikker på startern.. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 men er ikke sikkert innslagsrelèet slår inn vettu, da kommer det somregel ingen lyd, i såfall bare ett lite klikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 nei må nesten titte på det imorra. håper på å få start. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 da tror jeg vi har funnet feilen faktisk. bilen må stå i park får å starte og problemet er den står i nøytal og har ikke staget koblet til.. faen men sånn er livet. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 da tror jeg vi har funnet feilen faktisk. bilen må stå i park får å starte og problemet er den står i nøytal og har ikke staget koblet til.. faen men sånn er livet. den sperra går og kobble ut.. gjorde de på en bil til en kammerat av meg.... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Men skal da gå ann å starte den i nøytral og. Har iallefall gjort det på alle mine biler som har automat. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hmm da er det mer feil isåfall :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Men kan hende er noe små piss der for en gang var cadillacen min lei å starte i nøytral men lett i park. Men kom deg under og lek litt så får du den i park :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 ja men er forbanna trangt og vil ikke bli pudding:P hehe Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 kom deg heller på msn a sven:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Msn fungerer faen meg ikke på denne møkka dataen. Sitter og venter på at laptopen min kommer tilbake fra reperasjon. Harddisken tok kvelden så mistet rimelig mye stæsj hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 okei da har jeg ett tips til deg.. logg på http://www.msn.no og så web messenger:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 noen som har en amerikansk girspak system med wire overføring? trenger sårt kan byttes med org volvo Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg