HPfreak Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hehe se der ja :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 hehe er ikke træg jeg.. men er viktigere for meg og gjøre ferdig bilen enn bilder har jeg funnet ut.. før var det mye mer bilder men i det siste har jeg vært veldig lei av og jobbe med bilen. har hjulpet en kompis i stede noe jeg syntes er morsommere siden vi står inne og er to :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 liten oppdatering på felg fronten ;) blir ikke så strøkne som jeg hadde håpet på så blir vel bare bruksfelger ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Ettersom Mim Juventus skal selges har jeg fått tak i noen billige vinterfelger :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Kom med noen kommetarer da :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Vet ikke hvorfor, men jeg synes bilen var jævla feit med de felgene :D:knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hehe blir nok noe grommere med tiden ;) leter jo etter noen bredda stålfelger igjen ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 nyvasket og fin :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Eksosen din begynt å ruste allerede? :O Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hehe den rusta jo med engang jeg fikk det på bilen. tok 2 uker så var alt brunt.. veldig koselig :( neste gang blir det rustfritt tror jeg. men da må jeg ha noen som sveiser rustfritt igjen da :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 skulle lakka dem for deg jeg Ole.syntes de ble feite med svart maling på.behold dem.men legg ut noen bilder av bilen med svarte mim juventus?jeg ville heller hatt dem en bredda(min mening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 om du lakker senteret på mim svart tror jeg de hadde blitt feite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 har lakkert dem svart ;) men blir ikke fornøyd uansett hva jeg gjør. er ikke sikkert det blir bredda stålfelger igjen heller men skal bli noe nytt. har fått ett greit bud på de og kommer han med pengene fyker felgene. du vet ikke hvor lei jeg er og pusse Peer ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Detta er noe for deg;) hehe.. Chevy smallblock twin turbo:D Bremses i kveld. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hehehehehehehehe :D faen jeg vil ha men blir veldig veldig mange år til :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg