volvo240v8 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 når den ble akkurat så varm at jeg så det på måleren stoppet jeg jo alt. lot det ikke gå for og si det slik. er ikke noe problemer Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 du stoppet ikke motoren mens den koket? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 stoppet bilen men lot viften gå. skal prøve fikse den andre radiatoren idag, da trenger jeg ikke være redd for at den skal koke mer. koka 2 ganger i løpet av 15 timer. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 ene gangen starta den og koke i det vi stoppet den. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 du må jo ALDRI stoppe en kokende bil, trodde du viste det jeg.. og ja, du trenger mer kjøling :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 visste faktisk ikke det. fikser bedre kjøling ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 2 ganger?kokte jo 2 eller 3 ganger bare den ene kvelden dere kjørte i 3 timer.kokte den ikke når fredrik kjørte? blir bra med ny radiator.grunden til at Ole stoppa bilen var vell at ikke hjalp noe på varmen å la den gå.men var en jævelig feit kveld alikevell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 kokte 2-3 ganger ja. kokte ikke når fredrik kjørte :) hadde vi kjørt i nærheten av e6 hadde det vært bare og kjørt men på små områder uten noe fart fikk vi ikke kjølet den noe særlig uansett. var en morsom kveld ja :D bilen holdt og har aldri gått mer sidelengs :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 En V8 er ekstremt var for koking. Din lever nok ikke lenge. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 En V8 er ekstremt var for koking.Din lever nok ikke lenge. Er aluminiums V8'ere du mener. Gammelt støpejern tåler en støyt :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Vil tro jernblokken til Ole tåler litt ja, men er ikke noe lurt å kjøre som han gjør uansett! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 vet jo det. skal fikse ny radiator og da blir ikke kjøling noe problem :D en støpjernsmotor skal litt til og knekke. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hadde i hvert fall ikke herjet hvis motoren ble skikkelig varm/kokte! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 selvfølgelig hærjer jeg ikke når motoren blir varm. da kutter jeg ut alt. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Nå misforstod du meg, du herjer jo med en bil som lett blir varm. Det jeg mente var lite lurt! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg