chevy8 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 blir bra dette du;) er det kun foringer til stabilisatorstaget som du bytter? husk å film til uka da;) mvh chevy8;) Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 i første omgang byttes bare de til stab staget. tar ting ettersom det blir dårlig :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 jepp da har jeg vært på mekonomen og handlet følgende : brunox, hammerite, pensler, bremseslange og 2 stk kyllingbein :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Da kan du ikke sitte inne. Kom deg ut og skru og kos deg ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hehe ja.. men trenger enn sånn 6 kant fast nøkkel i 11 mm. og den har pappa. ellers er jeg veldig flink på og runde de skruene til bremseslangen:P hehe. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hehe ja.. men trenger enn sånn 6 kant fast nøkkel i 11 mm. og den har pappa. ellers er jeg veldig flink på og runde de skruene til bremseslangen:P hehe. hehe vet hva du snakker om, de der kan være jæ...., er de veldigt rustne så tror jeg du kan belage deg på å bytte med det samme, skal ha litt flaks hvis de løsner, selv med bremse verktøyet du snakker om. standar det der hehe Jeg måtte bytte alt som hette rør og slanger pga. den dritten der, og tro meg, jeg gjorde det jeg kunne. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 nei er ikke rustent men satt så jævlig. :p hehe. har nå smørt på med 1 lag med brunox i hjulbuen inni og påp bærearmen og satt på kyllingbeinet :) lurer på og kjøpe sånne glass til baklys så jeg for 3 hvite øverst og 3 nederst rødt :) syntes det er penest:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 slike? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 slem du er a :( ja akkurat sånne :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 har begynt og tenke på nye felger jeg folkens :) har lyst på ganske breie stålfelger i 15 eller 16" hvit lakkerte tror jeg.. hvor kan man fikse sånt? :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hvor får du tak i sånne baklamper med 3 hvite oppe og 3 røde nede??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 http://www.radicast.se for du kjøpt glass. du får ikke kjøpt de ferdig. da isåfall brukt. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 var for kaldt idag til å lakke lag 2 av brunox. men fikk koblet til bremseslangene osv. så i løpet av uka skal det luftes så er den faktisk klar:P men har ikke dekk til den isen som er nå:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Bare å finne noe slitne brukte d :) Fikk opp panseret i går da og driver å bytter bremsekraft forsterkeren. Men er trangt :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 er ikke så trangt da:S bare under dashen hehe:P den skruen til høyre lengst opp. er IS sven og har nedslitte dekk :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg