Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hei! Skulle hatt den plastiken (lista) eller hva det heter som er rundt håndtaket og evt nye håndtak, noen som vet hva det heter og hvor jeg kan få skaffet det? Vet ikke helt hvordan jeg finner det på brukt bil/bil høggeri.. noen som har tips til hvor jeg kan lete? Bilde: det er det rundt som du ser mangler på bildet.. Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Du må lese alle innleggene dine. Skrev igår at bmw selger nye. jeg betalte 30kr. hadde ikke giddet å se andre steder.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ok, husker du skrev det men trodde du mente lokal bil forhandler, så tenkte å finne på nettet, men Jeg får ringe bmw :) Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hos http://www.gsbildeler.no koster disse 28,62kr pr stk og de har plenty på lager, og disse er så små at de sender sikkert disse som brev, og da har du de en dag eller to etter du bestiller de i postkassa di. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hos http://www.gsbildeler.no koster disse 28,62kr pr stk og de har plenty på lager, og disse er så små at de sender sikkert disse som brev, og da har du de en dag eller to etter du bestiller de i postkassa di. tusen takk for link! Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 deler bestilt, takk for hjelp :) Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg