Rolla Twinkie Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Grunnet mangel på penger til å fullføre mitt turboprosjekt, så selger jeg min Ford Sierra Cosworth 2wd intercooler til en rimelig penge. Den passer MEGET godt til turboprosjekter, den er passe lav og ganske tjukk, og har mange innfestningsmuligheter. Den er glassblåst og det er påsveiset utgang til dumpventil, men den kan bare strupes igjen. Den flower ganske greit og klarer 300 hk glatt. GI BUD mob 920 83 043 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Mål er nok en ting alle kommer til å spørre om vettu ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 byr 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Twinkie Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Skal prøve å huske å ta måla av den på verkstedet i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg