Civic92 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Jeg trenger en ny bensintank til min Honda Civic 1.5GL 1992-modell (den gamle typen). Takk for evt svar! Jeg befinner meg i Trondheim, men har mulighet for å hente andre steder i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har du den gamle typen er det isåfall en sen 91 mod:) Ring rundt om kring på huggere. Vet de har flere slike biler på øysand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic92 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ja, det er nok en -91 modell. Jeg har ringt rundt til mange bilopphuggere, men ingen har en bensintank liggende som er i god stand. Tanken må tydeligvis komme fra en 88-91-mod som har injection, i likhet med min bil. Er det noen som kan gi meg navnet eller nummeret til en hugger som kan ha en civic liggende? Eventuelt noen som selger pirattanker.. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg