ronnyaa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hei. Har nå hentet meg en Vectra B, og har fått ett godt tilbud på noen felger for å begynne med. Disse har dimensjonen 15x7, et38. Vil dette gå greit med 195 dekk på de, og med den inpressingen ? Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 jeg har 15" med 195, men vet ikke innpresset på de da.. noe aez greier (tror jeg?) går greit. men skal jeg være ærlig mener jeg at 15" blir litt lite, burde gått for 16-17 iallefall når du først skal ha deg nye felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Mener det skal gå greit med det innpresset etter å ha hørt meg litt rundt. Fikk med 15" dekk med stygge felger, så jeg begynner med å bytte de felgene ut ( siden jeg etterhvert kan bruke de på vinterdekk) Kommer til å rive ut 17" felger og dekk, men det blir ikke før neste sesong :) Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg