omglol2k Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Når jeg kjører hører jeg en sånn rar "hyle/vetikke-hva-jeg-skal-kalle-det" lyd. Den kommer fra der med høyre framdekk. Så det jeg lurer på om noen vet hva det er? Jeg ville gjetta på ett lager, men jeg tenkte jeg skulle høre her hva dere mente... E30 '86 325 EDIT: gadd ikke å lage ny tråd. Så det jeg lurer på denne gangen er at kjørelysene bak er litt fucka ;/ det ene lyser svakere enn det andre (eller det andre lyser sterkere enn det ene :p) hva kommer dette av? Også har jeg ett spørsmål ang. tåkelysa mine. De har aldri fungert så lenge jeg har hatt de. Det ene er knust så det er jo en selfølge at det ikke funker, men det lyser ikke inne i instrument panelet heller når jeg trykker på knappen... noen som vet? jeg er heeelt grønn når det gjelder elektronikk og lys osv :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 "hyle/vetikke-hva-jeg-skal-kalle-det"?????? Prøv å forklare lyden litt bedre ahmmmmmmmmm Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 det er fan meg ikke lett alså :p hvis du tenker deg metall som tar i metall littegrann, og bare lager en liten plystre lyd. ikke noe voldsom skraping liksom... fatta du nå? ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kan være lager det ja, men da skal det også kunne være en slags romle lyd som forværrer seg i høyere fart, jekk den opp høyre framme, trill rundt hjulet og kjenn etter slakke. Såre enkelt.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hadde noe slik selv, og dette var da lageret som var dødt.. heyyou så begynn å skru og sjekk det, skal ikke være så dyrt for et nytt et så læll. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ok! takker folkens ;] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 2 nye spørsmål i første posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 noen som har lest de andre tingene jeg lurer på? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 har ikke så mye peiling jeg heller på det, men stemmer det ikke at en pære lyser sterkere rett før den går? Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Har du sjekka at den ene pæra ikke har gått? På E36 er det hvertfall 2 forskjellige lyspærer til kjørelys bak, og den ene (innerste) har en tendens til å ryke jævli fort. Da kan det se ut som den ene lykta lyser mer enn den andre Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg