Hifonic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Heftig! :) Elske litt bass! :D Bass er gøy ja :) Men nå skal frontsett monteres inn. Eller først og fremst skal clutchen byttes slik at jeg kan kjøre også :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 kjøpte meg akkurat nytt frontsett, får ikke hørt det før om 2-3 uker da, gleder meg til det!! !:) Clutch ja... jeg regner med å måtte bytte clutch innen 3 mnd etter at jeg har fått bilen tilbake. original dritt altså! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg