landplage Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 halla! har en Amazon som det sitter en vanlig B20 i akuratt nå. har fått det for meg at jeg har lyst til å bygge om til Turbo (da ved å kjøpe inn ny motor etc) og jeg er litt av den typen så skal det være skal det være så kunne tenkt meg hvertfall rundt 300gamp. og da regner jeg selvsagt med å måtte bytte litt annet enn selve motoren også.. spørsmålet er da om noen har har noen som helst aning på hvor mye dette sånn ca kommer til å koste hvis du vil få det til å holde sånn nogen lunde (bakakslinger, girkasse etc)??! noen som har bygget om selv eller vet hva prisen på diverse ligger på..? og hvordan er det å tilpasse ny motor i amazon? verken har eller kjenner noen som har gjort om amazon til turbo så alt som er relativt kan være av interesse!! mvh. Cato =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hei. Du trenger ikke bytte motor. Er mange(alt er relativt) som har satt turbo på B18/B20 Her får du alt du trenger. http://www.kgtrimning.com/ De skaffer turbo topper med komp. etter ønske;) Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg