scavenger Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 jeg har klart å låse inn nøkkelen min i bagasjerommet på min kadett c og lurte på om det var noen smarte løsninger for å få opp låsen uten å borre den opp. Kanksje et dumt spørsmål, men det er kanskje vanskelig å få tak i ny? jeje, Takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 er vel bare å skrape rust til du kommer igjennom, er jo tross alt en Opel :p Neida... Du får ha lykke til iallfall, ikke så kult å låse nøkkelen inne... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hva med å prøve å få tak i den ved å fjerne seteryggen bak? Bruk en magnet f.eks. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 har du ikke høytalere i hatthylla tilfeldigvis, så du kansje kan stikke ned noe å nå tak i nøkkelen med? Å ta av seteryggen er nesten bortkasta da tanken sperrer totalt for der :/ kjipt Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 banka inn en skrutrekker og vrei om låsen jeg ;) men ellers takk for gode tips! Har ikke høytalere i hattehylla og det er dårlig med hull der. kunne seff ha kasta ut baksetene.. Tenkte på å stappe hånda inn i noen rusthull ja :P men de var litt for små, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 off, har reservenøkkel eg ;) MEN, hadde eg hatt problemet hadde eg skjært hol under i bagasjerommet, og sveist i etterpå, ikke ødelagt låsen;) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 så varre bare det at jeg ikke har sveiseapparat.. fant jo selvfølgelig reservenøkkelen i dag da, den lå under gulvmatta under sete:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hadde bare vært å huka av baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 tanken da?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 ja der sa du no :D kanskje bare jeg som er vandt med at det ikke er tank der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ;) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg