Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Kan fortelle følgene om bilen: Er lyseblå, blått interiør som er slitt og hullete, stort sett ingenting brukbart. Turbospeedometer, oljetrykksmåler, og klokke. Litt rust i kanaler, ingenting alvorlig, taktrekket har jeg tatt selv, listene er vekke, bakluka er vekk, elvinduene er vekk, speilene er vekk.. Men hvis noen skal ha deler utover dette er det bare å si ifra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kan fortelle følgene om bilen: Er lyseblå, blått interiør som er slitt og hullete, stort sett ingenting brukbart. Turbospeedometer, oljetrykksmåler, og klokke. Litt rust i kanaler, ingenting alvorlig, taktrekket har jeg tatt selv, listene er vekke, bakluka er vekk, elvinduene er vekk, speilene er vekk.. Men hvis noen skal ha deler utover dette er det bare å si ifra.. hva skal du ha for avkapp av karrosseri? en is? :P kan stille med vinkelkutter selv. tenker da på bakskjerm, samt evnt reservehjulsbrønner om de er veldig bra. de koster bare 400kr nye hos veng, så om de ikke er veldig bra, så gidder jeg ikke stresse med de :P men skjermen er jeg nok intr i, om den er "gitt bort". r6'en trenger plåt :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Avkapp ja, hmm.. Tror du bare kan komme! :) Bilen står i garasje med tilgang til skjærebrenner/kutteutstyr og det du måtte trenge.. Men tror det kan gå litt tid, hvertfall ikke før etter helgen.. Har snudd døgnet pga den helvetes jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg