volvofasII Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by mk1classic De er mest trolig eneforhandler siden Proflex markedet ikke er stort i Norge. Prisen for en Proflex demper er omtrent den samme som et komplett vei sett. F.eks en demper foran starter på 6900+mva og bak 4900+mva. Her er hjemmesiden til Frode Haugland: http://www.hauglandmotorsport.no/ Men er det ikke meningen å få det råeste da... Hæææ hva om det koster skjorta.... Han kan jo få has på Öhlins også. Flere er det vel ikke som er i den eliten enda.. ???? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Tror jeg ville valgt og prøve et Bilstein sett PSS eller PSS9. Synes Koni demper litt lite på ut bevegelsen. Dette gir konfort men ikke fult så bra når det virkelig går unna. Men for all del Koni er bra de. Ellers er det jo altids mulig og kjøpe Avo eller Leda Mere om chassi her: Chassi Leda komplett kitt: Leda Kjører selv med Avo Pro Race bak og er meget fornøyd med de. Så det blir nok Coilovers framme og nå for de digga jeg. De er både billige og meget bra med stort justerings potensiale. Lykke til med valget Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 PSS9 regnes som noe av det beste du får. tror disse har justering både på demping og rebound, noe de fleste andre ikke har. Eneste minus med disse er at de går ikke spesielt lavt, dersom du ønsker å senke maks. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by TheFANATIC PSS9 regnes som noe av det beste du får. tror disse har justering både på demping og rebound, noe de fleste andre ikke har. Eneste minus med disse er at de går ikke spesielt lavt, dersom du ønsker å senke maks. Jepp hørt det men ikke prøvd de. Ja man trenger god demping begge veier. Hvem ønsker og senka max når det ødelegger kjøreegenskapene de blir værre en med orginal i verste tilfelle. Normalt ligger max senking på 20-40mm kommer an på bil og konstruksjon. Når man senker mere kommer nedere bærearm til og helle oppover og det er ikke bra ideelt er flatt. Sett mellom indere innfesting og senter på bærekula der den ledder. Lykke til med Chassi og husk all senking krever 4 hjuls justering av bilen. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 takker for responsen! Har ikkje kjøpt meg ny bil enda, så det er ei lita stund til eg har bruk for understell. Bilstein PSS9 levertes ikkje til Sierra Cosworth. Dersom noken veit om ein strøken Sierra Cosworth, Audi RS2, eller lignende er det bare å te kontakt, mvh øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by menace takker for responsen! Har ikkje kjøpt meg ny bil enda, så det er ei lita stund til eg har bruk for understell. Bilstein PSS9 levertes ikkje til Sierra Cosworth. Dersom noken veit om ein strøken Sierra Cosworth, Audi RS2, eller lignende er det bare å te kontakt, mvh øystein RS2 skal selge sin RS2 her på forumet. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Era Tror jeg ville valgt og prøve et Bilstein sett PSS eller PSS9. Synes Koni demper litt lite på ut bevegelsen. Dette gir konfort men ikke fult så bra når det virkelig går unna. Men for all del Koni er bra de. Ellers er det jo altids mulig og kjøpe Avo eller Leda Mere om chassi her: Chassi Leda komplett kitt: Leda Kjører selv med Avo Pro Race bak og er meget fornøyd med de. Så det blir nok Coilovers framme og nå for de digga jeg. De er både billige og meget bra med stort justerings potensiale. Lykke til med valget Era Du er lite go klompen da :) Fikk meg inn på de sidene.. Å der har de jo en fet satts til volvo 240.. Jippi. Har vært på utkikk etter noe gromt der ser du... heheheheheh KJEMPE GLAD!!!!! :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by volvofasII Du er lite go klompen da :) Fikk meg inn på de sidene.. Å der har de jo en fet satts til volvo 240.. Jippi. Har vært på utkikk etter noe gromt der ser du... heheheheheh KJEMPE GLAD!!!!! :D:D:D:D 240??? Hakke du sån V40 a??? Var og henta 4 coilovers hoss han i vinter han kan MYE om chassi. Jeg jobber med og få han over til og holde chassi seminar for Alfa Klubben men kanskje det er no for oss her også? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Era 240??? Hakke du sån V40 a??? Var og henta 4 coilovers hoss han i vinter han kan MYE om chassi. Jeg jobber med og få han over til og holde chassi seminar for Alfa Klubben men kanskje det er no for oss her også? Era 240 har jeg også.... men det er et lannnnnnnnnnngt prosjekt.... Deler må jeg jo fordet.... :D:D OG DET ER S40 (sedan) IKKE V40 (stasjonsvogn).... Veldig viktig.. Det er det helt klart, men sikkert ikke første gangen, men andre gangen når praten har gått litt rundt så blir det mere oppsluttning... :D:D Noe jeg tror da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by volvofasII 240 har jeg også.... men det er et lannnnnnnnnnngt prosjekt.... Deler må jeg jo fordet.... :D:D OG DET ER S40 (sedan) IKKE V40 (stasjonsvogn).... Veldig viktig.. Det er det helt klart, men sikkert ikke første gangen, men andre gangen når praten har gått litt rundt så blir det mere oppsluttning... :D:D Noe jeg tror da.... Finnes det no enklere bil og få på veien en en 240a eller billiger. Sett i gang og skru. :) Åååå giiiida megen da beklager ;) ;) ;) Vi får se jeg skal hvertfall ha det med meg for jeg er ansvarlig for det :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Era Finnes det no enklere bil og få på veien en en 240a eller billiger. Sett i gang og skru. :) Åååå giiiida megen da beklager ;) ;) ;) Era Ja. Vet nok det,men det står noen andre prioriteringer først gitt.. hehehehehehehehehheheheh :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 ProFlex er et downhill sykkel merke da :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerwin Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by menace takker for responsen! Har ikkje kjøpt meg ny bil enda, så det er ei lita stund til eg har bruk for understell. Bilstein PSS9 levertes ikkje til Sierra Cosworth. Dersom noken veit om ein strøken Sierra Cosworth, Audi RS2, eller lignende er det bare å te kontakt, mvh øystein Ja det er cossie som er tingen,og coilovarane funka bra dei.Men no har du jo kjøpt deg ein (kan du sei grønn?)golf 1 som er litt oppskremt.Blir morro å se han i aksjon på rudskogen,henge sikkert klistra i rævo på meg gjennom svingane.Men no henge han ikkje akkurat best med orginal felgar den min då,men har no råd til å spinna litt då å satsa litt.Er nødt å vera litt publikumsvennlig vetdu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Juli 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Då er KW versjon 3 bestillt, dette skal prøves fullt ut på ein Golf Gti MK1, som eg skal herje rundt i til eg finner noko strøkent nytt og sprekt noko. Rekner med å ha mottatt og montert det til VAG-treffet på Våler i august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Noen som har hørt om Tein coilovers? De er iaf billige, og de fins til mange biler. Tror ikkje de er justerbare på demping. Er de brukende tro, eller er det billig dritt? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg