e-tanbe Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Driver av å handler inn til sterion min som nå består av følgende rocford fosgate t8004 Infinity Kappa 652.7i Skal nå kjøpe meg subwoofer Tenkte litt på pioneer TS-w3004 SPL eller Rockford FosgateT112D4 bare lurte på om forsterkern klarer å dra subben skal brokoble samt hvilken av overnevnte jeg skal velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 har selv t8004 forsterker på 2stk t112d4 som ikke er noe problem i det hele tatt! ser utrolig kult ut og speller noe jævli.. Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 har selv t8004 forsterker på 2stk t112d4 som ikke er noe problem i det hele tatt! ser utrolig kult ut og speller noe jævli.. Bro kobla da eller?? Trur du den klarer å dra pioneeren på 1000w rms? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Pioneeren "er" ikke på noe. Den bare tåler det, maksimalt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Pioneeren "er" ikke på noe. Den bare tåler det, maksimalt :) hehe skjønte det ikke helt drar forsterkern den, går det bra?? Ser at torshov selger den til 1499 så det frister pioneer er jo et bra merke det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 dem mener jeg må ha monoblokk på pioneeren er det noen her som kan bekrefte om jeg kan bruke forsterkern min på subbern.. Reiser snart så plz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Du kan bruke den ja, men du kan jo evt tenke på å kjøpe en litt kraftigere forsterker etterhvert :) Du får jo selv se om du blir fornøyd med lyden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 dritt nå har jeg kjøpt meg ledniger å greier.. tenkte jeg skulle spare noen lusne kroner å kjøpte et kitt til 400 kr er vell 20mm kabel og sikring på 40a eller 60a husker ikke helt.. Men saken er at i bruksanvisningen til forsterkern står det at jeg skal ha 150a sikring??!!! da må jeg vell ha 50mm kabel da må jeg borre stort høl i torpedoveggen.. kan jeg skade forsterkern med de kablene jeg har nå? har nemmelig trekt dem under tepper og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 får forsterkeren får lite strøm kan den brenne seg.. *erfart selv* :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg