Reinert A Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Hey hey! :D Skulle hatt pussa ned no rustflekker og lakka litt!! Det er ikke store greiene Noen som kan gjøre dette for meg i tønsberg området? Kan eventult hjelpe til med det som trengs! Tildekking osv. skal såklart få penger!! men litt under vanlig pris hadde vært fint! vis dere skjønner hva jeg mener :D hehe Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Er det ikke store flekkene som du sier så er det jo bare og kjøpe seg litt pussepapir, et grovt og et fint, grunning på sprayboks, og en lakkbox. Puss ned, masker litt,grunn og lakk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 bilen er dyr og jeg vil ha det ordentelig gjort , derfor gjøre jeg det ikke selv... enkelt og greit! hehe Kan noen som kan gjøre det for meg svare snart eller? Får lønning 1. :D mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg