pxpolo Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 første møte med min nye cab! ser jeg et grønt linse lus der bak?:hello: ikke helt min stil den der potta:w00t liten tur innom shell for påfyll,noen timer med cruzing i min :cab så.. var kjøreturen fra kristiansand til sola ferdig og bilen sto trygt på sin nye p-plass skal idag muligens hive på et justerbart jamex pro street sett jeg har liggenes.noen som har peiling kor jeg kan finne tuv på settet mitt han jeg kjøpte av finner det ikke. ser slik ut stod 100758 på fjøra hvis det kan være til hjelp. takker for hjelp:thumb Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 litt om bilen: borbet felger 7,5*16 tror jeg,205/45 16 golf 2 dæsjbord golf 3 stoler fremme og bak 1,6 motor fra golf 2(vent til vinter kommer,hører jeg gti,jeppjepp) teit potte rs fanger 90 bak? bakluke som er dillet med alarm speedo som ikke funker pluss en tank med litt rust i:) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 bra du har kommet deg tilbake i litt eldre bil gøran :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 gratulerer med ny bil.Planer? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 olemarius: takktakk herlig med bil som trenger pleie hver uke:thumb dambo:takktakk har en komplett gti donor som bare venter på å bli ribbet,så da skal det bli cab gti,elers må jeg ta div små ting med bilen sånn etterhvert,leter fortsatt etter papirene til senkesettet!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg