Sin Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vel, da har jeg blitt eier av en 3dørs 90 mod golf 2 1.8 sport Silbergrau metallic. Bilen er DØNN orginal. bortsett fra en xplod cd spiller, pioneer 6.5" i hattehylla, og 12" Dls sub. Er en del overflate rust som skal taes nå fremover i ferien. Planene er så mangt, men kommer nok ikke skikkelig igang med de før etter ferien. planene er å lage en skikkelig 90 golf Emblemfri grill - har 4 lykter nå, men bygge om til 2 - (vanskelig?) 90 fangere G60 skjørt Sota hovedlykter Sota blinkers Sota baklykter Supersport gewinde ( bilen blir nok ikke slamma i bakken, var ille nok å kjøre med ca 6 cm klaring il bunnpanna på e30'en og enda mindre klaring på frontspoilern) Grøftelys cr7 9x16 Skal ribbe hele bilen i høst, og pusse den opp helt fra scratch. Bilder kommer nok ikke før om 1.5 uke, etter jeg kommer hjem fra syden. Men noen som har noen bakdempere som de kan donere bort, eller selge for en utrolig billig penge? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Emblemfri grill - har 4 lykter nå, men bygge om til 2 - (vanskelig?) Nei. Napper av grillen du har, tar av kontaktene på ekstralyset og setter på en grill for 2 lykter. Men personlig ville jeg nok beholdt de 4 lyktene da det er så mange med 2 lykter ellers. Men noen som har noen bakdempere som de kan donere bort, eller selge for en utrolig billig penge? Bakdempere kan du vel likeså godt kjøpe nytt. Og siden du skal ha gewinde så kan du vel investere i dette først som sist. Hvis ikke så finns det nok av Golf'er på diverse høggerier rundt om i landet:) Ellers så høres det flotters ut;) Bilde av felgene hadde ikke vært dumt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Nei. Napper av grillen du har, tar av kontaktene på ekstralyset og setter på en grill for 2 lykter. Men personlig ville jeg nok beholdt de 4 lyktene da det er så mange med 2 lykter ellers.. Få vente med grillen til senere da!:P Bakdempere kan du vel likeså godt kjøpe nytt. Og siden du skal ha gewinde så kan du vel investere i dette først som sist. Hvis ikke så finns det nok av Golf'er på diverse høggerier rundt om i landet:) Ellers så høres det flotters ut;) Bilde av felgene hadde ikke vært dumt. Det blir sikkert ikke gewinde før i oktober, siden jeg ikke fikk skattepengene nå i juni. Derfor vil jeg bare få tak i noen brukte dempere billig, for å få bilen igjennom eu, for det er ikke så utrolig lenge til den skal inn. Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 de cr7 felga er jo villt dyre da. du har sett prisen på dem liksom? ellers hørte planene bra ut de, stå på :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 de cr7 felga er jo villt dyre da. du har sett prisen på dem liksom? 2.9 per felg når du kjøper dem løst, dvs greier fint å få bedre pris ved å kjøpe alle 4 så ser ikke på det som noe sinnsykt problem. Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ingen som har bilde av felgene da? Eller et helt navn eventulet, for de heter vel neppe bare cr7. Eller? Det blir sikkert ikke gewinde før i oktober, siden jeg ikke fikk skattepengene nå i juni. Derfor vil jeg bare få tak i noen brukte dempere billig, for å få bilen igjennom eu, for det er ikke så utrolig lenge til den skal inn. Et par bakdempere koster vel ikke så altfor mye nytt uansett. Og om du ikke skal bruke de lenge så er det alltids så du får solgt dem igjen:) Ellers, som sagt, stikk på et høggeri. Finner du garantert noe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 http://www.tunershop.de/ finner de der Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 regner med det er disse.. cr7 silver. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 du må innrømme at det frister litt med noe slikt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Kan vel helt erlig si at, nei det gjør ikke det! :D Flotte planer Sin, ser frem til bilder og fremgang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Kan vel helt erlig si at, nei det gjør ikke det! :D Flotte planer Sin, ser frem til bilder og fremgang... ¨ Satser på at det blir bra ja. Hadde egentlig ikke planer om å legge mye penger inn i bilen, men litt må jeg få lov til:P Tror jeg kommer til å bestille nye forskjermer og panser, er vel den letteste måten å bli kvitt rusten på. Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg