Gå til innhold

Sin's Golf 2 1.8 prosjekt

Ranger emnet


Sin

Anbefalte innlegg

Vel, da har jeg blitt eier av en 3dørs 90 mod golf 2 1.8 sport Silbergrau metallic.

 

Bilen er DØNN orginal. bortsett fra en xplod cd spiller, pioneer 6.5" i hattehylla, og 12" Dls sub. Er en del overflate rust som skal taes nå fremover i ferien.

 

Planene er så mangt, men kommer nok ikke skikkelig igang med de før etter ferien.

 

planene er å lage en skikkelig 90 golf

 

Emblemfri grill - har 4 lykter nå, men bygge om til 2 - (vanskelig?)

90 fangere

G60 skjørt

Sota hovedlykter

Sota blinkers

Sota baklykter

Supersport gewinde ( bilen blir nok ikke slamma i bakken, var ille nok å kjøre med ca 6 cm klaring il bunnpanna på e30'en og enda mindre klaring på frontspoilern)

Grøftelys

cr7 9x16

 

 

Skal ribbe hele bilen i høst, og pusse den opp helt fra scratch.

 

Bilder kommer nok ikke før om 1.5 uke, etter jeg kommer hjem fra syden.

 

Men noen som har noen bakdempere som de kan donere bort, eller selge for en utrolig billig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emblemfri grill - har 4 lykter nå, men bygge om til 2 - (vanskelig?)

Nei. Napper av grillen du har, tar av kontaktene på ekstralyset og setter på en grill for 2 lykter. Men personlig ville jeg nok beholdt de 4 lyktene da det er så mange med 2 lykter ellers.

 

Men noen som har noen bakdempere som de kan donere bort, eller selge for en utrolig billig penge?

Bakdempere kan du vel likeså godt kjøpe nytt. Og siden du skal ha gewinde så kan du vel investere i dette først som sist. Hvis ikke så finns det nok av Golf'er på diverse høggerier rundt om i landet:)

 

Ellers så høres det flotters ut;) Bilde av felgene hadde ikke vært dumt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Napper av grillen du har, tar av kontaktene på ekstralyset og setter på en grill for 2 lykter. Men personlig ville jeg nok beholdt de 4 lyktene da det er så mange med 2 lykter ellers..

 

Få vente med grillen til senere da!:P

 

 

Bakdempere kan du vel likeså godt kjøpe nytt. Og siden du skal ha gewinde så kan du vel investere i dette først som sist. Hvis ikke så finns det nok av Golf'er på diverse høggerier rundt om i landet:)

Ellers så høres det flotters ut;) Bilde av felgene hadde ikke vært dumt.

 

Det blir sikkert ikke gewinde før i oktober, siden jeg ikke fikk skattepengene nå i juni. Derfor vil jeg bare få tak i noen brukte dempere billig, for å få bilen igjennom eu, for det er ikke så utrolig lenge til den skal inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har bilde av felgene da? Eller et helt navn eventulet, for de heter vel neppe bare cr7. Eller?

 

Det blir sikkert ikke gewinde før i oktober, siden jeg ikke fikk skattepengene nå i juni. Derfor vil jeg bare få tak i noen brukte dempere billig, for å få bilen igjennom eu, for det er ikke så utrolig lenge til den skal inn.

Et par bakdempere koster vel ikke så altfor mye nytt uansett. Og om du ikke skal bruke de lenge så er det alltids så du får solgt dem igjen:) Ellers, som sagt, stikk på et høggeri. Finner du garantert noe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel helt erlig si at, nei det gjør ikke det! :D

 

Flotte planer Sin, ser frem til bilder og fremgang...

¨

 

Satser på at det blir bra ja. Hadde egentlig ikke planer om å legge mye penger inn i bilen, men litt må jeg få lov til:P Tror jeg kommer til å bestille nye forskjermer og panser, er vel den letteste måten å bli kvitt rusten på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår