Housey Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 må se jeg ike helt likte den røde gitt... var på en måte ikke noe pent syn.. helt feil innpress.. altfor brett Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 masser'n... legg den i signaturen din :) hehe Hehe, nesten så jeg skulle gjort det. Folk spør jo hver dag:op On topic: 13" blir desverre litt i minste laget på en Golf 2. Blir så altfor mye plass igjen i skjermbuene, noe som ser litt dumt ut. 15" er egentlig minimum, men kan bli pent med breie 14"ere med passende ET:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Må være lov til å ha forskjellig smak da,noe enkelte ikke skjønner..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ja, så er det enkelte som ikke skjønner at det er lov å dele sin mening uten å mene at det er sånn det skal være. Jeg sier kun min egen mening, sier ikke at det er no fasitsvar på at det nødvendigvis er sånn det skal være. Konstruktiv kritikk har aldri skadet noen, men drittslenging og usaklige kommentarer holder jeg meg unna. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 13" er for lite ja.. etter min mening skal hjulbuen være litt nedenom dekket.. Så mye får du ikke senka med 13" uten at bilen hviler på bakken.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 [/img] har di felgene her ligganes så eg må nokk få på di heller (Compemotive 16") nylakka.ska ha på 205/45-16 dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 ser jo fine ut de da :) har du no tråd her om bilen din ell ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Nei har ikke lagt noe tråd enda for ting går seint men kan se om eg får lagt ud en tråd en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 skal vise dere golf med 13" jeg:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 det var jo skikkelig drifte-stuk blah Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg