meino Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 :thumb da var ett batteri solgt:thumb Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Alle batteriene er solgt.. Bare eg hadde fått adressa til han som skal ha dem andre... Hmmm... SEND ADRESSE!!!! Også har eg undersøkt med posten, kan lure den store subben med posten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hei:) selger du en signal kabel til 500? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hei:) selger du en signal kabel til 500? :) Går sikkert fint... 500 pluss frakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Vekt er ingen hindring. Du kan sende dette med Tollpost. Jeg fikser OK pris, du kan da også sende varene i "oppkrav". Det vil si at vi skal ha enten skriftlig bekreftelse på at varene er betalt fra avsender eller kopi på at giro'en er betalt. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 er vell ikke langt fra hardanger til molde? er ikke hardanger på sunnmøre? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Vekt er ingen hindring. Du kan sende dette med Tollpost. Jeg fikser OK pris, du kan da også sende varene i "oppkrav". Det vil si at vi skal ha enten skriftlig bekreftelse på at varene er betalt fra avsender eller kopi på at giro'en er betalt. Det er greit nok det at en kan sende hva en vil... Men eg bruker posten da det ikke er noen større transportører nær meg.. Så det er grunnen til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 er vell ikke langt fra hardanger til molde? er ikke hardanger på sunnmøre? :P Da har dem ihvertfall flyttet hele Hardangerfjorden oppover et stykke... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 åja.. fikk vite 2 sek etter at jeg posta den at den var litt lengre ned!:P koster i frakt da? :P er det splitter nytt? i pakke? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 åja.. fikk vite 2 sek etter at jeg posta den at den var litt lengre ned!:P koster i frakt da? :P er det splitter nytt? i pakke? :) Ikke i pakke nei.. Men er så å si nytt.. brukt 10 timer til sammen, da eg skrinlagte hele prosjektet mitt.. Hardanger er fjorden nedenfor sognefjorden...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hmmm.. jaokei.. brukt ja... hmm Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Det er greit nok det at en kan sende hva en vil...Men eg bruker posten da det ikke er noen større transportører nær meg.. Så det er grunnen til det... Det var dumt.... Hva er nærmeste tollpost-avdeling for deg? Vi henter jo varene UANSETT hvor det måtte være i Norge! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hmmm.. jaokei.. brukt ja... hmm Hadde nok bare levert dem tilbake å fått nesten 2000,- for dem vis dem ikke var brukt...;) Frakt blir sikkert ikke mange kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe.. ok:P 500inkl frakt? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg