Gå til innhold

Pen&anderledes 1998 audi tt til salgs.

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

Jeg er på utgikk etter bil for tiden, tipper bilen din blir solgt før jeg er ferdig med samtaler i banken... Men disse feilene med lykta, hvor mye vil det koste og bytte/reparere denne motoren?

 

Ang spilleren din, vist du setter i uorginal spiller, løser det problemet? Standard mål på spilleren eller må du til med orginale saker?

 

Og til slutt, hvordan vasker du bilen? Noe speseilt siden den har foliebelegg? Boning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er på utgikk etter bil for tiden, tipper bilen din blir solgt før jeg er ferdig med samtaler i banken... Men disse feilene med lykta, hvor mye vil det koste og bytte/reparere denne motoren?

 

Ang spilleren din, vist du setter i uorginal spiller, løser det problemet? Standard mål på spilleren eller må du til med orginale saker?

 

Og til slutt, hvordan vasker du bilen? Noe speseilt siden den har foliebelegg? Boning?

 

Har ikke brukt så mye tid på lykta, siden lyset peker riktig uansett. Spurte en kompis som jobber på møller om jeg kan bytte bare motoren, eller om hele lykta må byttes, og fikk til svar at det går å bytte bare motoren. Noe mer har jeg ikke sjekket rundt den saken. Har arkivert det problemet under "tar det når jeg MÅ" (neste EU kontroll om 2 år?)

 

Det er selve radio'en det er noe galt med. Fikk pris på ca 2000kr for å reparere den. Du kan godt sette i en uorginal spiller, ikke noe problem det. Orginal spilleren er litt større enn vanlige spillere, så du må ha en ny ramme rundt spilleren før du setter den inn. Ikke noe problem å skaffe. F.eks:

http://www.nexxia.co.uk/Car_Stereo_fitting_kits/Audi/TT.htm

 

(tror faktisk møller har alt du trenger også....)

 

Vasker bilen med svamp, avfettning, og såpe. Ikke noe hokus-pokus der.

 

Så langt så er det 3 stykker som vil kjøpe bilen, men alle har en bil de må kvitte seg med først. Så jeg tror du rekker en tur i banken i tilfelle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en så pen bil hadde jeg ikke vurdert å tatt ut på glatta. kansje om det var en quatro da. da hadde jeg vel ikke klart å dy meg;)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bildene og dømme ser den ikke så altfor lav ut nei, ser rett og slett svært brukervenlig ut.Og folien beskytter jo lakken og:)

 

Fortsatt til salgs? Bud?

 

Fortsatt til salgs ja. Vil legge igjen melding her (og alle andre steder) når den er solgt. Bud? Ja, du kan gjerne by meg mer enn 180.000kr, skal ikke nekte deg det ;-)

 

Det er ikke aktuelt og selge den for under 180, for hvis du tar en titt på de andre TT'ene som er til salgs så ser du at min er en av de billigste. Så kan du jo se hvor spennende de andre som er til salgs ser ut -- så skjønner du at denne bilen til 180.000kr er ett bra kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår