haug2k Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 SKal ta ut instrumentpanelet i e36'n. Men får ikke fjernet plastdekselet over rattstammen, noen som har peiling på hvordan jeg får tatt vekk den? Jeg fikk ut det som sitter under, men ikke den øverste. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 skrudd ut de 2 skruene i topp? så er det bare å ta bort sparkeplata under rattstammen å dytte instrumentet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hm, jeg fjernet bare de 2 skruene på toppen og så tar jeg ut hele.. bare å lirke den ut til høyre. Man trenger ikke ta ut rattet. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg