Nissanmicra Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Har liggende ett par orginale dølommer til GOLF II med kasse for høyttaler. Disse er ubrukt og ligger i plastikken de kom i. Jeg hadde et uhell med bilen etter at jeg kjøpte de og siden har de gått i glemmeboka. Nå må de vekk pga flytting. Kom med bud. Selges til høystbydende og helst før helga. Dette koster i overkant av 900kr hos møller. Steffen Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 plass til hvor store høgtalere? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det er plass til 5 og en kvart-tomms høyttalere. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 får man plass til 6,5 med litt modding? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ingenting er umulig, men det blir nok litt arbeid. Kan poste et bilde av selve kassa med et litt stort 5 1/4 element... Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Her ved siden av et 5 1/4 element. Dette elementet har vel og merke litt brede sider. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 pris? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det er tross alt helt nye ting dette, men jeg reiser til trøndelag i helga og da bør jeg ha fått solgt dem så halv pris i forhold til nytt, 500kr. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Eventuelt bud... bare kom med bud:) Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 300:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg