aryx Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Jeg fant ut at jeg hadde en løs vakumslange som går ut fra fordeleren. Jeg ser ikke hvor denne skal hen, så jeg lurer på om noen av dere vet hvor den skal og eventuelt hvorfor den er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Nederst på forgasser (under gasspjeldet) eller på innsuget Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Ok, skal ta en nøyere titt, det er skiftet fra dobbel-forgasser til enkel-forgasser. Så det er mulig det er derfor den henger løst. Jeg får antagligvis dobble gassere på fredag, så da er vel det problemet ute av verden. Bilen går ikke så veldig bra nå, det er vel på grunn av denne vakumslangen, noen som vet hva den gjør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Hvis jeg husker min mekanikk riktig, så er det vel for å regulere hvor fort motoren skal tenne på de forskjellige sylindrene ( så tenninga stemmer med turtall ).. fjusker bilen ellerno sånt nå? :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Ja, den går ikke direkte bra sånn den er nå, men jeg får ta å ordne det når jeg får de dobble forgasserne. Tenker jeg skrur av topplokket å gir den en shine mens jeg venter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by Wibla Hvis jeg husker min mekanikk riktig, så er det vel for å regulere hvor fort motoren skal tenne på de forskjellige sylindrene ( så tenninga stemmer med turtall ).. fjusker bilen ellerno sånt nå? :) Vakumet fra innsuget vrir kontaktplata i fordeleren for riktig tenningstidspunkt ved delbelastning! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg