Volvo-Racer Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hei, har en kompiss som har en 745, så driver vi på å sote rutene. Spørsmålet er hvordan man skal få ut rutene i bakdøra, og om det er mulig å ta ut den lille ruta som står i døra, bak hovedglasse. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hei, har en kompiss som har en 745, så driver vi på å sote rutene. Spørsmålet er hvordan man skal få ut rutene i bakdøra, og om det er mulig å ta ut den lille ruta som står i døra, bak hovedglasse. Takker for svar :) Sideruta er det murlig å ta ut. Du vipper opp lista på toppen av døra. Der sitter det ei popnagle. Så må du ta ned "stanga" mellom den lille ruta og ruta du kan sveive ned. "Stanga" sitter også festa med noen skruer i bånn av stanga. Den lille ruta sitter bare i ei gummitetning rundt enden av døra. Murlig det er lettere å ta ut den ruta du kan sveive ned før du begynner på den lille ruta. Det har funka fint de gangene jeg har gjort det etter ett par innbrudd i bilene. Og da tar de selvfølgelig den minste og vanskligste ruta ved innbrudd. Jeg anbefaler å bruke såpe når du skal demontere og montere den lille ruta igjen. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Sideruta er det murlig å ta ut. Du vipper opp lista på toppen av døra. Der sitter det ei popnagle. Så må du ta ned "stanga" mellom den lille ruta og ruta du kan sveive ned. "Stanga" sitter også festa med noen skruer i bånn av stanga. Den lille ruta sitter bare i ei gummitetning rundt enden av døra. Murlig det er lettere å ta ut den ruta du kan sveive ned før du begynner på den lille ruta. Det har funka fint de gangene jeg har gjort det etter ett par innbrudd i bilene. Og da tar de selvfølgelig den minste og vanskligste ruta ved innbrudd. Jeg anbefaler å bruke såpe når du skal demontere og montere den lille ruta igjen. Ok, fikk det til. Takk for hjelpen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Bare hyggelig å hjelpe da. Bra at du skjønte forklaringa mi da. :) Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg