Rammen Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg var ute å gikk en tur igjennom bygda. Da jeg kom utenfor det berømte " Det lille kjøkken " Hørte jeg noen gromt som kom mot meg. . . Og jeg så fort at det var en HELT ny Mitsubishi Eclipse!! Dette var et peent syn, hehe.. :D Siter Kommer du opp på sia, blir du kjørt ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 En slik en? Dette er den aller nyeste. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammen Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ja, eller mulig den var ett år eller 2 gamlere.. :) Siter Kommer du opp på sia, blir du kjørt ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 den nyeste eclipsen er grusom, tenk og ødelegge en så fin bil Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammen Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Helt enig.. Den fineste modellen Eclipse har er uten tvil den modellen som er med i The fast and the furious!!! ;) Siter Kommer du opp på sia, blir du kjørt ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Går det ikke en 90% lik eclipse i Norge som den i filmen? Mener å ha sett bilder av en på autodb et år tilbake i tid. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Jo jeg tror det gjør det, en eller annen plass på sørlandet... Mener å huske å ha sett en i lyngdal for over ett år siden. Men den kan jo være solgt nå da :P EDIT: Pluss at jeg har sett den på Canal Motor, på ett klipp med Evje-gatebil eller noe sånt. :P Det er en cabriolet og ikke sånn vanlig hardtopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 den med lexuslyktene som har svart dekor på siden og lysegrønn lakk? den er isåfall velkjent, vært på flere gatebil treff.. men er slettes ikke lik den i F&F.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Den går i porsgrunn/skien den. Streetshow-eclipsen? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg