245 gl Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Snowcaps er et Deksel/scoop du monterer over de rillene på frontplata som ligger mellom panser og frontrute....gjør seg veldig bra på hvit bil:) Denne har snowcaps: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118641 Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 nei det ser ikke bra ut. jeg har sånn selv og den ligger godt inni garasjen nå. Men smak og behag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 245 gl: Vet jo hva det er da.. men! halo :hello: det ser jo ikke ut spørr du meg blah Krishell: Som du sier, best uten :thumb - Idag har bremsene fått seg en shining! Slipet, byttet bremsevæske og smørt opp klaipprene. I overimorgen kommer det nye skiver og klosser, da burte det nærme seg bane klar bil ;) Ringte sint posten idag, og delene som er bestilt kommer om 2-3 dager.. Best de kommer før fredag :iconsm Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Åja,hehe...jeg forstod det slik at du ville vite hva det var:P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 245 gl: Skjønner.. skjønner... neida :) vet nok hva det er. Det er som lakse trapp for meg, uff.. :roll: Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Update på grillen.. :thumb Blått "emblem" i senter, ble litt mindre og litt tykkere... For dem som lurer er det nye senteret tatt fra nyere s/v40'z ;) Mulig Vida'n funker på den nå! :roll: Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Update!! Nu er det lamell diff. i bakakselen, blir mer å mer klar til fredagen! :D 3,5time til jobb, wohhpi! :hello: Og imorgen blir det 3" fra turbon å nye skiver å klosser :thumb Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Detta vart bra. my som skjer her ja. d e bra:) Blir bare grommer å grommer får vær dag som går ;) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Volvo_Rune: Takk takk, må jobbe på den om den skal forbedres veitu :) Nu er det på bilen! :thumb har også fått mere add on deler ;) Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 snadder detta:) jt anlegg eller? du har ikke for mange prosjekt omdagen eller! he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Poffs: Hoho ;) joda, men dette er bruksbilen det her :) ikke noe "prosjekt". Stemmer det :thumb jt anlegg it is. fikk fart på turbon nå kiddie Denna bilen gikk jo bedre enn andre 940 med FT, porta topp, grønne dyser osv. Blir kult å teste den "fullt" ut på skogen, få pina den litt :iconsm -Update: Brakes- Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Blir kult å teste den "fullt" ut på skogen, få pina den litt :iconsm Det der trekker jeg glatt tilbake, alt gikk dritt egentlig.. Først så holt ikke understellet mål.. slet med understyring så måtte gi opp å kjøre "fort". sladde hjulene var det 0,5bar i så... hehe, det ble ikke så mye suksess å sladde med. å det fantes vist ikke noe å fylle luft med :thumb tilslutt røyk generator reima. :hello: dagen var derme pefekt.. Kjørte på jobben og byttet reimene.. for en dritt dag :puke Sattse på strekere oppmøte neste gang :) Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Takk til Christian (Supraguy) for flottebilder :thumb Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Synd med all den uflaksen. :/ Du får komme sterkere tilbake! Hehe. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 -Supraguy-: Jess, ble jammen mye tull på en dag.. men nye deler skal på nå som , f.eks: - Superflex foringer rundt om - 25mm stabbstag forran og bak - Oppstvnings stag delenr: 3526694 - 8-9cm korta Bilstein Sport dempere - Ny klutch og trykkplate ikke minst skal jeg fylle luft i sladde dekkene før jeg kommer, mulig jeg slipper 60kontrar på langstrekka :thumb Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg