willersrud_ Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Det er dagens store spørsmål. Hadde lovet min mor å bytte olje, oljefilter og luftfilter før hun drar på ferie i morgen, og tiden er derfor noe begrenset. Jeg finner ikke bunnpluggen på motoren... Og får da ikke tappet ut oljen... Kan noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 skla stikke å ta et bilde til deg jeg..2sec Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willersrud_ Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 makk å komme til me lavere bil gitt..blæh.. men se på bildet..dette er sett fra høgre framhjul:p da tipper jeg det skal være riktigm'm eller tar jeg feil fra sist jeg skiftet?:eek: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willersrud_ Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Tusen takk! Da var problemet løst! Jeg hadde en teori om at det var en eller annen skrue jeg kunne ta med en 19mm fastnøkkel, men det var det. Nå reddet du dagen her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 du er velkommenm'm Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willersrud_ Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hvor mange liter skal det forresten på? Jeg helte på 3 liter og syns det så bra ut i forhold til peilepinnen, men det hørtes jo ikke så mye ut. Men jeg er kanskje vandt til større maskiner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 vel håper du byttet filter også da..den rommer litt ogtrur jeg...du har jo helt på de tre litrene..la det sige sammen litt så måler du..hvis det stemmer..så kanskje den treng å gå litt på tomgang så oljen sirkulerer littm'm så kikker du igjen seinerem'm Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willersrud_ Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Byttet så klart filteret samtidig :) Så egentlig ganske ok ut med 3+ liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg