rullest0l Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Tenkte å kjøpe meg civic, men hvor kan jeg kjøpe turbo til denne? Vet om 2 steder, motorsport-import.no og cwtp.no. Noen flere steder dere vil anbefale, kunne tenke meg å få ut ca 250hk av den! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 http://www.fs-styling.no men vet ikke hvor mye den utgir.. Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg har et kit og selge, bestående av manifold, downpipe, intercooler, turbo, oljeslanger, dumpventil, rører...alt du trenger! Ta kontakt om interesse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Heisann... U got Mail...!! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg