Omega_V6 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hei. Noen som har lyst til å skifte farge på bilen min.. eg har lyst til å lakke den svart og gul.. Gul under linjen som går 10 cm under vinduene og svart over.. og så har eg lyst på noen passende felger.. 19"... chrome, eller kanskje det passer bedre med lakkede felger? noen som har tid til å leke litt med bilen? Går det med et av disse bildene? e flere i tråden min.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115151 Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Skulle gjerne gjort det. Men da blir det modd gjennom paint hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 blir ikke 19" litt stort? ville gått for 17" eller 18" Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 sitter 18 på den nå da.. hmm.. 19 passer perfekt. trenger du ikke og bytte noe. kansje noen hardere støtdempere og fjærer det er vel kansje subb subb nå? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg sier meg ferdig her. Hadde bilde vært tatt med bedre cam haddde jeg gjort det mer ordentlig! Så enten så synes du denne gir en indikasjon eller så skal jeg slutte å lage dårlige versioner av dårlige bilder! :P Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg sier meg ferdig her. Hadde bilde vært tatt med bedre cam haddde jeg gjort det mer ordentlig! Så enten så synes du denne gir en indikasjon eller så skal jeg slutte å lage dårlige versioner av dårlige bilder! :P det der var UTROLIG rått.. akkurat sånn eg tenkte meg det... TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!! Bilde var tatt med et 2mp mobilkamera, så det var ikke av beste kvalitet nei, men TUSEN TAKK!!! Tror det blir lakk no eg.. HEHE... Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg sier meg ferdig her. Hadde bilde vært tatt med bedre cam haddde jeg gjort det mer ordentlig! Så enten så synes du denne gir en indikasjon eller så skal jeg slutte å lage dårlige versioner av dårlige bilder! :P hvordan fikk du lakeringen til å se så ekte ut? når jeg lakkerer i PS så ser det ut som om det har blitt tegna Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hvordan fikk du lakeringen til å se så ekte ut? når jeg lakkerer i PS så ser det ut som om det har blitt tegna gå inn På http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm bra tutorials der, så blir det kanskje bedre.. Sry off topic:offtopic Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 tok en kjapp en jeg og:P Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg